איך מנקים נירוסטה ?

כשלקוחות קונים מוצרי נירוסטה כמו שולחנות נירוסטה לדוגמא , השאלות שעולות מיד הן “איך אפשר לשמור על מוצרי הנירוסטה ולנקות אותם ? האם ניתן לשטוף אותם במים ? האם הם יחלידו ?”

תרשו לנו להרגיע אתכם, נירוסטה הוא חומר עמיד במים, ומעבר לכך אנו מקפידים שכל שולחן נירוסטה יעבור שטיפה וניקוי על ידי חומרי ניקוי מותאמים שעליהם נרחיב בהמשך. 

נירוסטה היא חומר עמיד ביותר בפני תנאי מזג אוויר, ולכן הוא לא מתפורר, נסדק או מחליד, בנוסף הנירוסטה עמידה בפני כתמי אוכל ושתייה ומשאיר לנו מראה אסתטי ואלגנטי ולכן נירוסטה נפוצה מאוד במטבחים מעוצבים, אך לאחר תקופה מסויימת הגיוני שהמוצר שלנו יאבד מהברק שלו, יישרט , יידרש ליטוש ולכן עלינו לבצע תחזוקה למוצר.

תחזוקה בשוטף

הדרך הטובה ביותר לנקות מוצרי נירוסטה היא בעזרת סבון פשוט, או חומר ניקוי עדין עם מים חמים ולנגב בעזרת חתיכת בד או ספוג, חשוב שלא להשתמש במברשות ברזל או סקוצ’ים עבים למיניהם מכיוון שהם עלולים לגרום לשריטות על משטח הנירוסטה.

ניקיון כזה פעם בכמה ימים ימנע זיהומים וכתמים והוא הכרחי בין אם במטבח התעשייתי ,במגזר הרפואי או ברהיטים הביתיים העשויים נירוסטה

מומלץ להשתמש:

ניקיון שגרתי פעם בשבוע,

להשתמש בחומרי ניקיון שכתוב “מתאים לעבודה עם פלדת אלחלד”

להימנע משימוש:

אבקות שוחקות מתכת

ניקיון עם מוצרים מתכתיים

סוגי טיפול לפי סוג כתם :

דבק – להשרות במים חמים וסבון ולנגב עם מטלית, במידה ונשאר דבק יש להשתמש באלכוהול

שאריות מזון – חומרי ניקיון ביתיים, מסיר שומנים

כתמי קפה – סודה לשתייה או חומרי ניקוי ביתיים

טביעות אצבע – אלכוהול

כתמי גריז, שמן – לטבול נייר סופג במים ונוזל ניקוי ביתי

סימני מים, לימון – מעט חומץ

אם נתקלתם בלכלוך שאתם לא מצליחים להיפטר ממנו אפשר תמיד לפנות למומחי ניקיון למוצרי נירוסטה, ולהגיש את המוצר לליטוש וניקיון כדי לקבל תוצאות מקסימליות.

  הנה סרטון לדוגמא שמראה לדוגמא ניקיון של מטבח חוץ מנירוסטה 

 

עגלת הקניות
דילוג לתוכן