Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/steel/public_html/wp-content/plugins/jet-menu/includes/render/manager.php on line 75

סכין לפיצה

איך לבחור את חותכי הפיצה הטובים ביותר, חתכנו יותר מתריסר  פיצות ופשטידות

 

ותרבות ייצור הפיצה גדלו אנשים משקיעים בציוד איכותי.

 . חותכן פיצה גרוע מושך וחומץ, מועך תוספות שקעים בגבינה ובקרום במקום חתכים נקיים – אף אחד לא רוצה את זה. 

בתור חובבי פיצה (מי לא?), יצאנו למצוא חותך פיצה שיאפשר לנו לחתוך פיצות כמו מקצוענים, שמפעיל חותך להבים מתנדנד ואיכשהו חותך כל פיצה לתוך פרוסות אחידות לחלוטין, כמו שתי פעימות. בדקנו 10 חותכי פיצה פופולריים, כולל חותכנים בסגנון נדנדה וחותכים בסגנון רולר, על ידי חיתוך של יותר מתריסר פשטידות.

סכין הפיצה שלנו  הזה חתך בקלות דרך כל מיני פשטידות, ויצר עבודה מהירה של לחמים שטוחים פריכים, פיצות עבות בסגנון שיקגו ולוחות בסגנון דטרויט. משתמשים אהבו את אחיזת היד הנוחות, מה שהפך את החיתוך להרבה יותר קל. הערה: נראה שהוא אוזל  מהמלאי לעתים קרובות, אבל אם אתה יכול לשים עליו את היד, זה חותך פיצה פנטסטי באמת

 

 

בעוד החלק שבו הלהב מחובר לידית, החותך הזה עדיין הרשים אותנו. משתמשים מצאו את זה קל לשימוש, מהיר, ומצאנו שהוא עושה “חתכים חדים ונקיים מאוד”.

לא כל חותכי הפיצה חדים כפי שהם יכולים להיות .ישנם  להבים פגומים  אול לא מחוסמים ; אומנן יחתכו. לעומת זאת יהפכו את החיתוך של חתיכות לחתוך נקי למהיר. 

בעוד שבדקנו כל להב מחוץ לקופסה על בודק קצה מקצועי , מצאנו שהתוצאות לא בהכרח מעידות על החדות האמיתית של החותכים; הלהבים מעוקלים יותר מסכין והיו קשים יותר למדידה. במקום זאת, ההוכחה הייתה בפיצה. 

להבי מתכת חדים עשו עבודה מהירה של המשימה שעל הפרק, וחתכו את הקרום בתנועה נוזלית אחת. החותך האחד שאינו מתכתי בהרכב שלנו (ה- Epicurean Pizza Chopper , שעשוי מחומר מרוכב מנייר) פשוט לא היה חד או מושחז כמו אלו המתכתיים, ודרש נדנוד קדימה ואחורה כדי לפרוץ את הקרום. 

עגלת הקניות
דילוג לתוכן