רהיטי נירוסטה מצויים בכל בית, זה יכול המקרר המצופה נירוסטה או הכיור בחדר המקלחת העשוי נירוסטה ועוד. רהיטי נירוסטה מיוחדים בשל היותם נגד חלודה (בשם השני הם נקראים “אל חלד”). למרות שרהיטי נירוסטה נחשבים קלים לניקוי, עדיין רבים מהאנשים מתקשים לבצע ניקוי נירוסטה בצורה הנכונה. לפניכם מדריך קצר שיעזור לכם למצוא את השיטות הטובות והמומלצות לניקיון רהיטי הנירוסטה בצורה הטובה ביותר.

החומרים שאיתם אל תנסו

לפני שנדבר על איך מנקים נירוסטה, חשוב לדעת שישנם חומרים שאסור לעולם שידעו ברהיטי הנירוסטה. הרשימה ארוכה אך בקצרה: חומרי המכילים כלור (כמו אקונומיקה), גז פעיל, זרחנים, מסירי שומנים למיניהם ברמת PH גבוהה ועוד. כאשר חומרי ניקיון מהסוג שציינו למעלה באים במגע ישיר עם נירוסטה, הכלי הוא המשטח עלול להיפגע. כדי לנקות נירוסטה, יש להשתמש בחומרי ייעודים עבור זה. אם אין בקרבתכם כאלו, ניתן לנקות גם באמצעות תכשירי ניקוי ביתיים כמו שנכתוב מיד.

שיטה ראשונה לניקוי נירוסטה היא באמצעות מתז לניקוי חלונות ביתי. יש לרסס את החומר ולנגב עם נייר סופג. בחומרי ניקוי כמו אלו של החלונות, ישנם אחוזי אלכוהול מסוימים, ואלו יכולים להסיר כתמי ידיים או כתמי מים הפופלארים ברוב רהיטי הנירוסטה.

שיטות נוספות לניקוי כתמים מנירוסטה

כשמדובר על רהיטים כמו שולחן נירוסטה ,כיור נירוסטה  או מדפים לחדרי קירור מדובר לרוב על כתמים שומניים, וכאשר מדובר על כתמים קשים. כתמי קורוזיה ניתן להסיר באמצעות השריית חומץ לכרבע שעה וניגוב פשוט. כאשר מדובר על קורוזיה קשה, מומלץ אף להשרות את החומץ זמן רב יותר ולשפשף העדינות את משטח הנירוסטה. אם ברהיטי הנירוסטה הצטברו אבנית, מומלץ להשתמש במלח לימון מורתח ע”מ להסיר את האבנית. כמובן שזה תקף רק במשטחי נירוסטה כמו כיורים וכדומה, אבל לא בכלים חשמליים שהם תצטרכו לנקות ללא מים בשל סכנת התחשמלות.

הברקת נירוסטה זה להיט

כולם אוהבים את כלי ורהיטי הנירוסטה מבריקים, אך השאלה היא איך ניתן להבריקם? אז אולי זה ישמע קצת מוזר אבל שמן זית או שמן תינוקות יכול להיות פתרון מבריק. יש למרוח שמן זית או שמן תינוקות בעזרת צמר גפן (אין צורך בכמות גדולה של שמן), ופשוט להשאיר את זה כך. ההברקה תיהיה מושלמת, אם כי היא לא תחזיק זמן רב, ולכן מומלץ אחת לשבוע בזמן שאתם מנקים את רהיטי הנירוסטה לדאוג גם להברקתם. אם אתם מחפשים דרכים מקצועיות יותר לניקוי נירוסטה, ניתן לרכוש חומרים לניקוי נירוסטה טובים באתר של חברת ניקיון WeClean, שם תמצאו חומרי ניקוי לנירוסטה במגוון סוגים המיועדים להסרת כתמים מים, ידיים, כתמים קשים, להברקה ושמירה עתידית על כלי ורהיטי הנירוסטה.

לסיכום: רהיטי נירוסטה הם כלים מיוחדים ובעלי מראה נהדר, ובכדי שהם יישארו כאלו, מומלץ ורצוי לדאוג לתחזוקה וניקיון שוטף לרהיטים אלו. ככל שתקפידו על כך, אתם אלו שתוכלו ליהנות ממראה נפלא ונהדר של הנירוסטה.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת הקניות
דילוג לתוכן